Σε περίπτωση μεταβολής του διαχειριστή της επιχείρησης, είτε ο διαχειριστής επιχείρησης, είτε ένας εκ των νόμιμων εκπροσώπων της επιχείρησης, οφείλει να υποβάλλει σχετικό αίτημα μέσω του ιστότοπου: support.payzypro.gr χρησιμοποιώντας το Όνομα Χρήστη (username) σε συνδυασμό με τον Κωδικό Πρόσβασης (password) τoυ, στοιχεία με τα οποία συνδέεται και στο payzy by COSMOTE app.
Στη συνέχεια, το αίτημα αυτό εξετάζεται από εξειδικευμένους υπαλλήλους της COSMOTE Payments, οι οποίοι ενδέχεται να ζητήσουν από τον διαχειριστή ή τους νόμιμους εκπροσώπους, επιπλέον δικαιολογητικά, που πιστοποιούν την παραπάνω μεταβολή.
Σχόλια
0 σχόλια
Πραγματοποιήστε είσοδο για να αφήσετε ένα σχόλιο.