Εφαρμογή payzy POS
1.1.1 Σύνδεση
Μετά την λήψη από το google play και εγκατάσταση της εφαρμογής payzy POS στην κινητή σου συσκευή, θα εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη για να συνδεθείς χρησιμοποιώντας το email και τον κωδικό πρόσβασής σου.
1.1.2 Κύριο Μενού
Μετά τη σύνδεση, το Περιβάλλον Χρήστη (UI) της εφαρμογής αποτελείται από τρία κύρια μέρη. Στο επάνω μέρος, είναι διαθέσιμες τρεις καρτέλες: «Πωλήσεις», «Αρχεία» και «Ρυθμίσεις».
Οι «Πωλήσεις» είναι η προεπιλεγμένη σελίδα της εφαρμογής και στην κύρια οθόνη της εμφανίζονται δεδομένα σχετικά με τις συναλλαγές που έχουν εκτελεστεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος πακέτου.
Στο πρώτο μισό της κύριας οθόνης, μπορείς να δεις τα ποσά των συναλλαγών που έχουν διεκπεραιωθεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος πακέτου. Εμφανίζονται ακόμη: 1) τα ποσά που πιστώθηκαν στον λογαριασμό σου,
2) εκείνα που αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό σου μέσω ακυρωμένων και επιστρεφόμενων συναλλαγών, καθώς και
3) ο αριθμός των συναλλαγών μέχρι στιγμής.
Στο δεύτερο μισό της κύριας οθόνης παρουσιάζονται οι τρεις κύριες οικονομικές συναλλαγές, καθώς και το τρέχον πακέτο. Θα παρουσιαστούν λεπτομερώς στο επόμενο κεφάλαιο.
1.2 Συναλλαγές
Στην ενότητα που ακολουθεί, παρουσιάζονται αναλυτικά περιγραφές κάθε συναλλαγής.
1.2.1 Πώληση
Επιλέγοντας «Πώληση», μπορείς να εισάγεις το ποσό. Για την επιτυχή εισαγωγή του ποσού, πρέπει να επιλέξεις «Καθορισμός ποσού» για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα της συναλλαγής.
Παρακάτω πρέπει να εισάγεις έναν αριθμό τηλεφώνου ή μια διεύθυνση email για την αποστολή της απόδειξης, δεδομένου ότι η απόδειξη δεν μπορεί να εκτυπωθεί.
Μόλις επιλέξεις «Πληρωμή», πρέπει να πλησιάσει μια κάρτα στη συσκευή για να ολοκληρωθεί η αγορά.
Σε περίπτωση που η αγορά υπερβαίνει ένα ορισμένο ποσό ή ανάλογα με τη συσκευή αποδοχής ή τις παραμέτρους που έχουν οριστεί, για λόγους ασφαλείας, θα κληθεί ο πελάτης να εισάγει τον κωδικό PIN του, για να ολοκληρώσεις τη συναλλαγή.
Είτε η αγορά είναι επιτυχής είτε όχι, εμφανίζεται το ανάλογο μήνυμα στην οθόνη.
1.2.2 Αγορά με Επιλογή Δόσεων
Μια άλλη δυνατότητα που έχεις στη διάθεση σου, ανάλογα με τη φύση της επιχείρησης, είναι να προσφέρεις στους πελάτες σου τη δυνατότητα να πληρώνουν τις αγορές τους σε δόσεις. Σε περίπτωση που το επιθυμείς θα χρειαστεί να ανοίξεις αίτημα μέσω της εφαρμογής payzy pro.
Προσθήκη δόσεων
- Πρώτα, καλείσαι να εισάγεις το σωστό ποσό και να πατήσεις «Προσθήκη ποσού».
- Ακολούθως, εμφανίζεται παρόμοια οθόνη που ρωτάει εάν επιθυμείς να πληρώσει ο πελάτης με δόσεις, να εισάγεις τον αριθμό που επιθυμείς και επιλέγεις «Καθορισμός δόσεων».
Μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω βημάτων, εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη με τις συνολικές πληροφορίες της αγοράς.
Παρακάτω πρέπει να εισάγεις έναν αριθμό τηλεφώνου ή μια διεύθυνση email για την αποστολή της απόδειξης, δεδομένου ότι η απόδειξη δεν μπορεί να εκτυπωθεί. Μόλις πατήσεις «Πληρωμή», πρέπει να πλησιάσει μια κάρτα στη συσκευή για να ολοκληρωθεί η αγορά.
Σε περίπτωση που η αγορά υπερβαίνει ένα ορισμένο ποσό ή ανάλογα με τη συσκευή αποδοχής ή τις παραμέτρους που έχουν οριστεί, για λόγους ασφαλείας, θα κληθεί ο πελάτης να εισάγει τον κωδικό PIN του, για να ολοκληρώσεις τη συναλλαγή.
Είτε η αγορά είναι επιτυχής είτε όχι, εμφανίζεται το ανάλογο μήνυμα στην οθόνη.
1.2.3 Ακύρωση
Η ακύρωση συναλλαγής είναι μια οικονομική συναλλαγή που ακυρώνει μια προηγούμενη συναλλαγή στο τρέχον πακέτο. Για αυτόν τον λόγο, απαιτείται ο κωδικός πρόσβασης σου για να εισέλθεις στο μενού.
Έχεις τη δυνατότητα να κάνεις κλικ σε οποιαδήποτε διεκπεραιωμένη συναλλαγή για να δεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν (Txnld: Ο μοναδικός αναγνωριστικός κωδικός κάθε συναλλαγής, RRN: Αριθμός αναφοράς ανάκτησης, η τράπεζα παρέχει αυτόν τον αριθμό για τη μοναδική ταυτοποίηση της συναλλαγής στο σύστημά της, Voucher: ID συναλλαγής του πελάτη, εμφανίζεται ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένους πελάτες), να στείλεις την απόδειξη σε έναν αριθμό τηλεφώνου ή σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή να ακυρώσεις τη συναλλαγή. Η επιλογή ακύρωσης δεν είναι διαθέσιμη για ακυρωμένες ή επιστρεφόμενες συναλλαγές.
Μόλις επιλέξεις «Ακύρωση», πρέπει να πλησιάσει ο πελάτης την ίδια κάρτα που είχε γίνει η αρχική αγορά στη συσκευή ώστε να ολοκληρωθεί η ακύρωση.
Μια συναλλαγή μπορεί επίσης να ακυρωθεί από το μενού «Τρέχον Πακέτο». Αυτός ο δεύτερος τρόπος θα περιγραφεί περαιτέρω στο επόμενο κεφάλαιο.
1.2.4 Επιστροφή Χρημάτων
Η «Επιστροφή Χρημάτων» χρησιμοποιείται για την επιστροφή του ποσού μιας προηγούμενης συναλλαγής που διεκπεραιώθηκε σε προηγούμενο πακέτο στον πελάτη. Για αυτόν τον λόγο, απαιτείται ο κωδικός πρόσβασης σου, για να εισέλθεις στο μενού.
Πρέπει να εισάγεις το ποσό που επιθυμείς να επιστρέψεις, το οποίο πρέπει να είναι ίσο ή μικρότερο από την αρχική αγορά. Στη συνέχεια, οι πελάτες καλούνται να πλησιάσουν την κάρτα τους στη συσκευή (την ίδια κάρτα με την οποία είχε πραγματοποιηθεί η αρχική συναλλαγή).
Εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη στην οποία ο πελάτης πρέπει να εισάγει όλες τις σωστές πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή που θέλει να επιστραφεί.
Μετά την ολοκλήρωση όλων των υποχρεωτικών πεδίων, η συναλλαγή ολοκληρώνεται.
Μια συναλλαγή μπορεί επίσης να επιστραφεί από το μενού «Αρχείο». Αυτός ο δεύτερος τρόπος θα περιγραφεί περαιτέρω στο επόμενο κεφάλαιο.
1.2.5 Τρέχον Πακέτο
Κάνοντας κλικ στο «Τρέχον Πακέτο», μπορείς να δεις όλες τις συναλλαγές που έχουν εκτελεστεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος πακέτου.
1.2.7 Αρχείο
Επιλέγοντας «Αρχείο» από τη λωρίδα στο πάνω μέρος της οθόνης, έχεις πρόσβαση σε όλα τα προηγούμενα πακέτα.
Μπορείς να φιλτράρεις τα εν λόγω πακέτα, πατώντας το εικονίδιο φίλτρου στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης. Τα διαθέσιμα φίλτρα είναι το «Ποσό», ο «RRN», ο «Auto code» και οι «Eπιλογή ημερομηνιών».
1.2.8 Επιστροφή/επαναφορά μιας Συναλλαγής από το Αρχείο
Μπορείς να δεις λεπτομέρειες για όλες τις συναλλαγές από οποιοδήποτε από τα προηγούμενα πακέτα, επιλέγοντας τα και να επιστρέψεις μια διεκπεραιωμένη συναλλαγή, αν αυτό απαιτείται.
Η διαδικασία αυτής της συναλλαγής είναι η ίδια που περιγράφεται στο προηγούμενο κεφάλαιο.
- Απαιτείται ο κωδικός πρόσβασης σου
- Ο πελάτης πρέπει να πλησιάσει την κάρτα του στη συσκευή (την ίδια κάρτα με την οποία είχε πραγματοποιηθεί η αρχική συναλλαγή)
Μετά την επιτυχή επιστροφή της συναλλαγής, το πράσινο εικονίδιο αλλάζει σε διαφορετικό χρώμα για να υποδείξει ότι έχει γίνει η επιστροφή.
Επιπλέον, έχεις τη δυνατότητα να πατήσεις το εικονίδιο της απόδειξης της επιλεγμένης συναλλαγής και να εισάγεις έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αποστείλεις εκ νέου την απόδειξη. Εμφανίζεται ένα μήνυμα επιβεβαίωσης.
1.3 Ρυθμίσεις
Επιλέγοντας τις «Ρυθμίσεις» από τη λωρίδα στο επάνω μέρος της οθόνης, έχεις πρόσβαση στις ακόλουθες ρυθμίσεις.
- Ρυθμίσεις της ταμειακής μηχανής: Πληκτρολόγησε το ΑΦΜ της επιχείρησής σου
- Αλλαγή Γλώσσας: Άλλαξε τη γλώσσα της εφαρμογής είτε στα αγγλικά είτε στα ελληνικά.
- Αποστολή Διαγνωστικών Δεδομένων: Αυτόματη αποστολή δεδομένων στο διακομιστή σχετικά με τις τελευταίες επιτυχημένες ή αποτυχημένες συναλλαγές και πιθανά σφάλματα που αφορούν την εφαρμογή.
- Κλήση στην Υποστήριξη: Κάλεσε την υπηρεσία υποστήριξης από ένα νέο παράθυρο που εμφανίζει τον αριθμό τηλεφώνου τους.
- Πληροφορίες Εμπόρου: Προβολή πληροφοριών σχετικά με τον Αριθμό Τερματικού (TID), Αριθμό (MID) και όλα τα δεδομένα τους (Όνομα, Νομική επωνυμία, Διεύθυνση, Πόλη, Ταχυδρομικός κώδικας, Τηλέφωνο, Email, Αριθμός Αγοραστή και Κωδικός Χώρας).
- Έκδοση Εφαρμογής: Προβολή του αριθμού της τρέχουσας έκδοσης της εφαρμογής.
- Αποσύνδεση: Αποσύνδεση από την εφαρμογή payzy POS. Μετά από αυτό, θα ανακατευθυνθούν στο αρχικό μενού «Εγγραφής/Σύνδεσης».