Βήματα Διασύνδεσης με ERP
1ο Βήμα : Ενεργοποίηση Σύνδεσης με το ERP
Το πρώτο βήμα απαιτεί την ενεργοποίηση της λειτουργίας της ΑΑΔΕ για ERP συστήματα. Για να επιτευχθεί αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα :
1. Αφού ο χρήστης έχει εισέλθει επιτυχώς στην εφαρμογή, πατώντας το κουμπί Ρυθμίσεις από τη γραμμή στο επάνω μέρος της οθόνης, ο χρήστης έχει πρόσβαση στις απαραίτητες ρυθμίσεις.
2. Πατώντας την πρώτη επιλογή Ρυθμίσεις ταμειακής μηχανής, θα εμφανιστούν τρεις ακόμη επιλογές.
3. Στην συνέχεια πρέπει να ενεργοποιηθεί το Activate connection with ERP.
2ο Βήμα : Παραγωγή κωδικού διασύνδεσης (Redeem Code)
Όταν ενεργοποιηθεί η επιλογή Activate connection with ERP, ο χρήστης θα πρέπει :
1. Από το μενού των ρυθμίσεων να πατήσει την επιλογή Σύνδεση με υπηρεσίες τρίτων.
2. Πατώντας το συγκεκριμένο πλήκτρο ο κωδικός θα εμφανιστεί στην οθόνη του τερματικού όπως φαίνεται παρακάτω:
3. Ο κωδικός θα πρέπει να εισαχθεί στο ERP σύστημα.
Με αυτό το τελευταίο βήμα του δεύτερου σταδίου η διασύνδεση θα έχει ολοκληρωθεί.
Προσοχή: Ο κωδικός παραμένει διαθέσιμος για 5 λεπτά. Αν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία εισαγωγής κωδικού εντός 5 λεπτών, θα πρέπει να επαναληφθεί η διαδικασία του 2ου βήματος.
3ο Βήμα : W-ERP – Πραγματοποίηση Συναλλαγής
Έπειτα από την επιτυχημένη διασύνδεση ERP – POS, θα πρέπει κάθε φορά που εκτελείται μια συναλλαγή στο ERP σύστημα, η εφαρμογή να είναι ανοικτή στο αρχικό μενού, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, προκειμένου να μπορέσει να εμφανιστεί στο τερματικό η πληροφορία της αντίστοιχης συναλλαγής.
Μετά την πραγματοποίηση της πρώτης συναλλαγής με το ERP, το τερματικό κλειδώνει και έχει την παρακάτω εμφάνιση, έτσι ώστε να μην επιτρέπεται να ξεκινήσουν συναλλαγές αυτόνομα από το τερματικό.
Βήματα Διασύνδεσης με ERP εφαρμογή 3ου
1ο Βήμα : Ενεργοποίηση Σύνδεσης της ERP εφαρμογής 3ου
Το πρώτο βήμα απαιτεί την ενεργοποίηση της λειτουργίας της ΑΑΔΕ για ERP συστήματα. Για να επιτευχθεί αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα :
1. Αφού ο χρήστης έχει εισέλθει επιτυχώς στην εφαρμογή, πατώντας το κουμπί Ρυθμίσεις από τη γραμμή στο επάνω μέρος της οθόνης, ο χρήστης έχει πρόσβαση στις απαραίτητες ρυθμίσεις.
2. Πατώντας την πρώτη επιλογή Ρυθμίσεις ταμειακής μηχανής, θα εμφανιστούν τρεις ακόμη επιλογές.
3. Στην συνέχεια πρέπει να ενεργοποιηθεί το Activate All in One.
2ο Βήμα : W-ERP – Πραγματοποίηση Συναλλαγής
Έπειτα από την επιτυχημένη διασύνδεση ERP – POS, θα πρέπει κάθε φορά που εκτελείται μια συναλλαγή στην ERP εφαρμογή 3ου , η εφαρμογή του payzy POS αν είναι ανοικτή θα πρέπει να βρίσκεται στο αρχικό μενού, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, προκειμένου να μπορέσει να εμφανιστεί στο τερματικό η πληροφορία της αντίστοιχης συναλλαγής.
Στην περίπτωση που η εφαρμογή του payzy POS είναι κλειστή ή ενδεχομένως ο χρήστης έχει κάνει logout, όταν θα ξεκινήσει η συναλλαγή από την ERP εφαρμογή 3ου , τότε αυτόματα θα γίνει εκκίνηση και της εφαρμογής του payzy POS. Σε κάθε περίπτωση, είτε θα εμφανιστεί το κύριο μενού της εφαρμογής, προκειμένου να μπορέσει να εμφανιστεί στο τερματικό η πληροφορία της αντίστοιχης συναλλαγής, είτε θα ζητηθεί login από τον χρήστη.
Μετά την πραγματοποίηση της πρώτης συναλλαγής με το ERP, το τερματικό κλειδώνει και έχει την παρακάτω εμφάνιση, έτσι ώστε να μην επιτρέπεται να ξεκινήσουν συναλλαγές αυτόνομα από το τερματικό.
Σχόλια
0 σχόλια
Πραγματοποιήστε είσοδο για να αφήσετε ένα σχόλιο.