Αν προσπαθείς να μεταφέρεις χρήματα από τον payzy pro λογαριασμό σου και η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται ή εμφανίζεται κάποιο σφάλμα, μπορείς να ελέγξεις τα παρακάτω:
Έλεγξε τα στοιχεία του παραλήπτη
Βεβαιώσου ότι έχεις συμπληρώσει σωστά:
- Το όνομα και το επώνυμο του παραλήπτη.
- Τον IBAN του λογαριασμού του.
- Τον BIC/SWIFT code (για μεταφορές στο εξωτερικό, εντός SEPA).
Πρόσεξε τα «ΧΧΧ» στο τέλος του BIC
Αν βλέπεις τρία «Χ» στο τέλος του BIC, αυτά είναι placeholders για το υποκατάστημα της τράπεζας. Μην τα πληκτρολογείς στην εφαρμογή payzy pro, γιατί μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στην αποδοχή του BIC.
Δεν υποστηρίζονται άμεσες μεταφορές (SCT Inst)
Η COSMOTE Payments δεν υποστηρίζει ακόμα άμεσες μεταφορές πίστωσης (SCT Inst). Ορισμένες τράπεζες χρησιμοποιούν ξεχωριστό BIC για αυτές τις συναλλαγές, γεγονός που μπορεί να προκαλεί απόρριψη της μεταφοράς.
Τι μπορείς να κάνεις
- Επικοινώνησε με την τράπεζα του παραλήπτη για να σου δώσει γενικό BIC, συμβατό με SEPA μεταφορές.
- Βεβαιώσου ότι ο IBAN είναι ενεργός και δέχεται εισερχόμενες πληρωμές σε ευρώ.
- Αν η μεταφορά σου έχει σταλεί, αλλά ο παραλήπτης δεν έχει λάβει τα χρήματα, περίμενε 1-2 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί η πίστωση.
Αν έχεις δοκιμάσει τα παραπάνω και το πρόβλημα επιμένει, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα υποστήριξης του payzy pro για περισσότερη βοήθεια.