Προβολή στο COSMOTE app, στην ενότητα MAGENTA MOMENTS
- Τι είναι το πρόγραμμα "MAGENTA MOMENTS";
- Ποιο είναι το όφελος της ενεργοποίησης του MAGENTA MOMENTS για την επιχείρησή μου;
- Πώς μπορώ να συμμετέχω στο πρόγραμμα;
- Χρειάζεται να είμαι COSMOTE πελάτης για να συμμετάσχω;
- Πώς μπορούν οι πελάτες να βρουν την επιχείρησή μου στο "MAGENTA MOMENTS";
- Που μπορώ να βρω τους Όρους & τις Προϋποθέσεις
- Μπορώ να εξαιρέσω συγκεκριμένα προϊόντα από το πρόγραμμα;
- Ποια είναι η διαδικασία πληρωμής μέσω QR;
- Mε τι τρόπους μπορεί να πληρώσει ο πελάτης;
- Ποια είναι η διαδικασία αν ένας πελάτης θέλει να πληρώσει με άλλο τρόπο εκτός από QR;
- Πόσο διαρκεί η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα;
- Ποια υποστήριξη παρέχεται για την ενεργοποίηση της επιχείρησής μου στο "MAGENTA MOMENTS";
- Τι συμβαίνει αν διακοπεί η συνδρομή μου στο payzy prο με την προβολή μου στο MAGENTA MOMENTS;
- Μπορώ να αλλάξω το ποσό της έκπτωσης μετά την εγγραφή μου;
- Μπορώ να παρακολουθώ πόσοι κωδικοί έχουν εξαργυρωθεί;
- Υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση του εκάστοτε κωδικού που λαμβάνει ο πελάτης;
- Υπάρχει κάποιο κόστος στη συνδρομή μου για την προβολή μου στο COSMOTE APP;
- Ποιο είναι το ανώτατο όριο έκπτωσης που μπορεί να λάβει ο πελάτης;
- Τι πρέπει να κάνω αν αλλάξω γνώμη και θέλω να απενεργοποιήσω την προσφορά πριν από τις 2 εβδομάδες;
- Μπορώ να διακόψω τη συμμετοχή μου οποιαδήποτε στιγμή;
- Τι γίνεται αν οι πελάτες δεν χρησιμοποιήσουν τους κωδικούς;