Για επιστροφή χρημάτων σε αγορά που πραγματοποιήθηκε στην επιχείρηση, μέσω του δεύτερου τερματικού που διαθέτεις, θα χρειαστεί να στείλεις αίτημα επιστροφής χρημάτων στον διαχειριστή της επιχείρησης. Πως; Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
1. Στις «Συναλλαγές καταστήματος» μπορείς να πλοηγηθείς σε όλες τις συναλλαγές που έχουν γίνει στην επιχείρησή
2. Επιλέγεις τη συναλλαγή που θέλεις να ακυρώσεις
3. Διαλέγεις «Επιστροφή χρημάτων», που βρίσκεται μέσα στο αποδεικτικό συναλλαγής, το οποίο έχεις επιλέξει
4. Στη οθόνη που σου εμφανίζεται με την «Επιστροφή χρημάτων», επιλέγεις «Ολοκλήρωση»
Με αυτόν τον τρόπο, έχεις στείλει ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων στον διαχειριστή της επιχείρησης. Εφόσον, εγκριθεί το αίτημα, θα λάβεις άμεσα το cashback το οποίο έδωσες στον πελάτη και ο πελάτης θα λάβει το ποσό της αγοράς του, καθώς και το ποσό φιλοδωρήματος, σε περίπτωση που έχει δοθεί.
Σχόλια
0 σχόλια
Πραγματοποιήστε είσοδο για να αφήσετε ένα σχόλιο.