Αν αντιμετωπίζεις ζήτημα κατά την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής μέσω QR, δοκίμασε τα παρακάτω:
1. Έλεγξε τη σύνδεση στο διαδίκτυο
Βεβαιώσου ότι η συσκευή σου είναι συνδεδεμένη σε σταθερό Wi-Fi ή έχει καλή σύνδεση δεδομένων. Η δημιουργία και η ολοκλήρωση QR συναλλαγών απαιτεί ενεργή σύνδεση.
2. Έλεγξε τον χρόνο ισχύος του QR
Το QR πληρωμής παραμένει ενεργό για 5 λεπτά. Αν περάσει αυτός ο χρόνος, θα χρειαστεί να δημιουργήσεις νέο.
3. Επιβεβαίωσε ότι ο πελάτης έχει ενεργό πορτοφόλι
Ο πελάτης θα πρέπει να έχει λογαριασμό στην εφαρμογή payzy, με επαρκές υπόλοιπο για να ολοκληρώσει τη συναλλαγή.
4. Κάνε επανεκκίνηση της εφαρμογής
Κλείσε και άνοιξε ξανά την εφαρμογή payzy pro για να επαναφέρεις τη λειτουργικότητα της.
Αν τα παραπάνω δεν λύσουν το ζήτημα, μπορείς να:
- Ανοίξεις ticket μέσω της φόρμας επικοινωνίας
- Επικοινωνήσεις με εκπρόσωπο μέσω live chat
- Καλέσεις στο τηλέφωνο επικοινωνίας για να μιλήσεις με εκπρόσωπο
Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!