Η αποτυχία μιας συναλλαγής μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Δες παρακάτω τις πιο συχνές αιτίες και τι μπορείς να κάνεις:
Πιθανοί λόγοι αποτυχίας:
- Λανθασμένα στοιχεία κάρτας
Αν έχεις εισάγει λάθος τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης ή τον CVV.
- Ληγμένη ή μη ενεργοποιημένη κάρτα
Έλεγξε αν η κάρτα σου έχει λήξει ή αν δεν έχει ενεργοποιηθεί.
- Μη επαρκές υπόλοιπο
Βεβαιώσου ότι υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό σου.
- Περιορισμοί στις ρυθμίσεις της κάρτας
Έλεγξε στις ρυθμίσεις της κάρτας σου πως είναι ενεργοποιημένες οι επιλογές "Συναλλαγές εξωτερικού", "eCommerce", "NFC συναλλαγές" και "Αναλήψεις", ανάλογα με τον τύπο της συναλλαγής.
Επίσης, έλεγξε αν η συναλλαγή ξεπερνάει το ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας σου. Μπορείς να το αλλάξεις ανά πάσα στιγμή από την επιλογή "Όριο συναλλαγών".
- Αποτυχία επιβεβαίωσης ασφαλείας (3-D Secure)
Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται επιβεβαίωση μέσω push ειδοποίησης ή εισαγωγή ενός κωδικού.
- Τεχνικό σφάλμα
Η αποτυχία μπορεί να οφείλεται σε προσωρινό πρόβλημα του POS, του δικτύου ή του παρόχου πληρωμών.
- Μη αποδεκτό μέσο πληρωμής
Η κάρτα payzy pro λειτουργεί μόνο σε τερματικά που δέχονται πληρωμές Visa.
- Ύποπτη δραστηριότητα ή αυτόματος μπλοκαρισμός
Η συναλλαγή μπορεί να μπλοκαρίστηκε για λόγους ασφαλείας.
Τι μπορείς να κάνεις:
- Έλεγξε τις ρυθμίσεις της κάρτας σου στην εφαρμογή payzy:
- Βεβαιώσου ότι η κάρτα είναι ενεργή και τα στοιχεία σωστά.
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις επαρκές υπόλοιπο.
- Αν συνεχίζει να αποτυγχάνει, επικοινώνησε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για άμεση βοήθεια.