Μπορείς να προχωρήσεις σε αμφισβήτηση μιας συναλλαγής αν ισχύει κάτι από τα παρακάτω:
- Δεν αναγνωρίζεις τη συναλλαγή στον λογαριασμό σου και υποψιάζεσαι ότι η κάρτα σου έχει παραβιαστεί.
- Αναγνωρίζεις τη συναλλαγή, αλλά γνωρίζεις πλέον ότι ο έμπορος είναι ύποπτος ή απατεώνας (π.χ. ο ιστότοπος έχει «εξαφανιστεί»).
- Ο έμπορος είναι νόμιμος, αλλά έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη συναλλαγή, όπως:
- Χρεώθηκες ποσό διαφορετικό από το συμφωνηθέν.
- Δεν έλαβες το προϊόν ή την υπηρεσία.
- Το προϊόν/υπηρεσία ήταν διαφορετικό από αυτό που περίμενες ή ελαττωματικό.
- Σου υποσχέθηκαν επιστροφή χρημάτων αλλά δεν την έλαβες.
Τι πρέπει να κάνεις πρώτα;
Σου προτείνουμε να επικοινωνήσεις πρώτα με τον έμπορο για να επιλυθεί το θέμα απευθείας. Οι περισσότεροι έμποροι μπορούν να σου επιστρέψουν τα χρήματα χωρίς να χρειαστεί διαφωνία.
Αν ο έμπορος δεν ανταποκριθεί ή προκύψει διαφωνία, μπορείς να υποβάλεις αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής μέσα από την εφαρμογή.
Σημαντικό: Κράτησε οποιαδήποτε επικοινωνία ή αποδεικτικά έχεις από τον έμπορο, καθώς θα χρειαστούν κατά την υποβολή του αιτήματος.