• Εγγραφή
  • Σύνδεση
  • greek Ελληνικά
    • englishEnglish
    • deutschDeutsch
  1. payzy pro | Βοήθεια & υποστήριξη
  2. payzy POS
  3. Λειτουργίες

Λειτουργίες

  • Όλες οι επιχειρήσεις δικαιούνται να δέχονται φιλοδώρημα μέσω του payzy POS;
  • Πώς μπορώ να ελέγξω από ποιες συναλλαγές έλαβα φιλοδώρημα;
  • Ποια είναι τα βήματα για να προσθέσω φιλοδώρημα (tip) στο payzy POS;
  • Τι χρειάζεται να κάνω για να πιστωθούν οι εισπράξεις μέσω του payzy POS στον payzy pro λογαριασμό μου;
  • Πως μπορώ να αιτηθώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω ένα extra τερματικό payzy POS;
  • Πως θα ενημερώνομαι για την πίστωση του ποσού των εισπράξεων μου από το payzy POS στον payzy pro λογαριασμό της επιχείρησής μου;
  • Πώς μπορώ να επιστρέψω χρήματα από μια προηγούμενη συναλλαγή στον πελάτη μου;
  • Υπάρχει όριο ποσού ανά συναλλαγή;
  • Μπορώ να έχω πρόσβαση στις συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο τρέχον/σημερινό πακέτο συναλλαγών;
  • Πώς να ακυρώσω μια συναλλαγή στο payzy POS;
  • Μπορεί η εφαρμογή payzy POS να εγκατασταθεί σε πολλές συσκευές;
Πολιτική απορρήτου
Όροι χρήσης Ιστότοπου
Διαχείριση cookies
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
της COSMOTE Payments
Υποστήριξη
Συχνές Ερωτήσεις
Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων
Επικοινώνησε μαζί μας
Κατέβασέ το
payzy google store
payzy app store
Copyright ©payzy. All rights reserved
Εμπορική πολιτική Όροι χρήσης E Wallet Ασφάλεια Συναλλαγών